Techniki obrony ceny – aspekty psychologiczne

Rozmowa o cenie, to jeden z najtrudniejszych etapów rozmowy handlowej. Wielu handlowców boi się usłyszeć: „jesteście za drodzy”, „wasze ceny są za wysokie”, „konkurencja daje mi lepszą propozycję”. Niezależnie od tego, jaki sposób reakcji na słowa klienta wybierzemy, o jednym musimy pamiętać. Klient nie kupi produktu czy usługi od handlowca, który nie wierzy w to, co sprzedaje.

Kiedy klient mówi "za drogo" paradoksalnie nie oznacza to, że nie chce kupić, tylko, że właśnie interesuje się naszym produktem czy usługą. Aby umiejętnie odpowiedź na zarzuty ze strony klienta i poprowadzić rozmowę, tak aby cena nie straszyła, zapraszamy na nasze szkolenie, w trakcie którego cena będzie występować w roli głównej. Będziemy dyskutować o tym jak rozmawiać o cenie, jak ją przedstawiać i jak udzielać rabatów, czyli jak określić optymalną strategię cenową.

Wyślij zapytanie

Wróć

W górę