Przygotowanie skutecznej oferty handlowej. Jak podnieść efektywność działań handlowych

W dniu dzisiejszym my sami a przede wszystkim nasi klienci są nieustannie zalewani ofertami naszymi i naszych konkurentów. Każdy z nas czasami nie jest w stanie skasować wszystkich propozycji, jakie znajdują się codziennie rano w naszych skrzynkach pocztowych. Skasować od razu trochę strach, ale im dłużej przeglądamy tym bardziej jesteśmy zniecierpliwieni i źli, że musimy to wszystko przeglądać. Podobnie jest w sytuacji, kiedy sami przygotowujemy jakiś przetarg lub w przetargu bierzemy udział – spływają do nas dziesiątki ofert, które w zasadzie nie różnią się od siebie i naprawdę jest nam trudno wybrać odpowiednią ofertę.

Podczas dwudniowego niezwykle intensywnego warsztatu uczestnicy nauczą się, jak tworzyć oferty, które będą wyróżniać się na tle innych i na pewno nie zostaną potraktowane jak spam. Pokażemy, na co zwracać uwagę podczas przygotowania oferty i jak zdobywać niezbędne informację tak, aby nasze oferty zainteresowały klienta na tyle, żeby zarosili nas do dalszych rozmów. Dowiedzą się jaki ważny jest układ oferty, jak ważne są poszczególne składniki, jakie sformułowanie muszą się znaleźć w ofercie, a jakie absolutnie nie. Pokażemy jak prezentować dane finansowe w sposób dokładnie wyjaśniający wysokość cenny. Dzięki temu będą mogli zwiększyć swoją efektywność w zakresie pozyskiwania zleceń.

Wyślij zapytanie

Wróć

W górę