Prospecting czyli jak aktywnie pozyskiwać Klientów

O sukcesie w sprzedaży decydują różne umiejętności handlowców związane z prowadzeniem rozmowy, diagnozą potrzeb, radzeniem sobie z obiekcjami. Im lepiej potrafimy wykorzystywać różne narzędzia, tym większe mamy sukcesy. Ale żeby mieć okazje skorzystać z naszego arsenału, musimy tego klienta znaleźć i tu zaczynają się schody – wielu handlowców zapomina, że efektywność w naszej pracy zaczyna się w czasie efektywnego planowania i poszukiwania klientów. Im lepiej potrafimy zdefiniować, z którymi klientami powinniśmy pracować tym łatwiej jest nam później odnieść sukces. Czy wiecie ile trzeba przeprowadzić wstępnych rozmów telefonicznych, aby umówić się na spotkanie? A ile spotkań powinniśmy zaplanować, aby zdobyć jednego klienta lub kontrakt? Jak powinniśmy szukać klientów, ile spotkań i wysłanych maili planować w każdym dniu, tygodniu, miesiącu? Jakie godziny są najlepsze na rozmowy telefoniczne, a jakie na spotkania? Handlowcy, którzy odnoszą sukcesy doskonale to wszystko wiedzą i postanowili się podzielić swoją wiedzą podczas dwudniowego intensywnego warsztatu uczącego, jak na bazie własnych doświadczeń, wykorzystując proste narzędzia analizy statystycznej poprawić w sposób zaskakujący – nawet dla doświadczonych handlowców – swoją efektywność.

Wyślij zapytanie

Wróć

W górę