Mamono – come back! - psychologia windykacji należności

W działach windykacji i rozliczeń najczęstsze pytania, które się pojawiają to: jak weryfikować kontrahenta, by ocenić jego wiarygodność? Jak przygotować i prowadzić rozmowy windykacyjne? W jaki sposób stopniować sankcje, by doprowadzić do zapłaty? Jak odzyskać należności, nie tracąc klientów?

Podczas szkolenia uczestnicy poznają metody prewindykacji, psychologiczne mechanizmy powstawania długu oraz narzędzia skutecznego ich egzekwowania. Poznanie „drabiny windykacyjnej” umożliwi uczestnikom szkolenia odróżnienie dłużników, którzy np. zapomnieli o płatności od tych, którzy prowadzą grę negocjacyjną w celu wydłużenia terminu płatności dla zwiększenia kapitału obrotowego firmy. Podczas zajęć przećwiczymy wiele technik asertywności i negocjacji użytecznych w procesie odzyskiwania należności. Zwrócimy uwagę na zwroty „antywindykacyjne” utrudniające efektywną pracę oraz zastąpimy je zwrotami prowindykacyjnymi.

Szkolenie wzbogacone jest o techniki wywierania wpływu, stosowania sankcji psychologicznych oraz ciekawostki psychologiczne pozwalające nie tylko wyegzekwować należność, lecz również zatrzymać kontrahenta, którego uznamy za potencjalnie rentownego.

Wyślij zapytanie

Wróć

W górę