Klient – najlepszy ekspert od Twojej sprzedaży

Przedstawiciele handlowi w każdej firmie są jej „sercem” – przynoszą do firmy pieniądze i wprawiają firmę w ruch, prawda, ale bez uznania i zrozumienia tego faktu oraz ciągłego inwestowania w rozwój kompetencji sprzedawców, firmy często stoją w miejscu.

Niestety bardzo często sami handlowcy stoją w miejscu. Powód tego stanu rzeczy jest taki, że wchodzą w strategie klientów, co najczęściej kończy się krótkim, klienckim „NIE”, a jakie są te strategie? Bardzo proste: „nie jestem zainteresowany”, „nie mam czasu”, „mamy już taką usługę (produkt)”, „podpisaliśmy umowę z waszą konkurencją”, „to za drogo”, czyli „nie, nie, nie”. Każdy handlowiec zna to bardzo dobrze, ale przecież tak nie dzieje się dlatego, że klienci to źli ludzie. Klasyczny przedstawiciel handlowy w takiej sytuacji rezygnuje, efektywny - uśmiecha się do siebie i myśli „no to zobaczymy, kolego!” Dlaczego? Bo właśnie wtedy zaczyna się prawdziwa sprzedaż. Sensem efektywności sprzedaży w dzisiejszym świecie jest dostosowaniem swojego systemu sprzedaży do systemu kupowania przez klientów.

„Aby Klient powiedział TAK” jest szkoleniem dającym konkretne rozwiązania najczęściej spotykanych problemów w sprzedaży. Uczestnik otrzyma zestaw narzędzi wraz z konkretnymi praktycznymi radami (wręcz zwrotami handlowymi), które pozwalają wrócić do klientów (tych na NIE) i doprowadzić ich do TAK. To szkolenie jest przeznaczone dla wszystkich, którym słuchanie klienckiego „nie, nie, nie” zwyczajnie się znudziło.

Wyślij zapytanie

Wróć

W górę