Key Account Managment – aktywne budowanie relacji z kluczowymi Klientami

Badania realizowane przez nas pokazują, ze sukces w sprzedaży przynoszą przede wszystkim dobre relacje z klientami. Szczególną kategorią – traktowaną w specyficzny i wyjątkowy sposób muszą być kluczowi klienci, których choć jest niewielu przynoszą nam bardzo duże zyski ale też ich oczekiwania są bardzo specyficzne. W przypadku większości handlowców nadmiar pracy związanej z obsługa innych kategorii klientów powoduję, że nie mają już dostatecznie dużo czasu, aby tym specyficznym wyzwaniom sprostać - brakuje zarówno odpowiednich narzędzi jak i czasu. Podczas dwudniowego warsztatu wypracujemy z uczestnikami optymalny system pracy z kluczowymi klientami, który sprawi że zarówno relację jaki i zyski ze współpracy będą rosły.

Uczestnicy po szkoleniu będą znali najnowsze rozwiązania stosowane w obsłudze kluczowych klientów.

Wyślij zapytanie

Wróć

W górę