Obsługa Klienta
„Klient nasz Pan” – to znane hasło, ale czy prawdziwe? Z doświadczenia wiemy, że wielu uczestników naszych szkoleń nie zgadza się z nim twierdząc, że nie można Klientom ulegać i pozwalać na zbyt wiele. Na naszych szkoleniach uczestnicy dowiedzą się jak budować postawę prokliencką oraz co w praktyce oznacza firma zorientowana na Klienta. Poznają sposoby w jaki sprawić aby nasi Klienci nie tylko byli naszymi stałymi Klientami, ale również ambasadorami naszej firmy przy jednoczesnym dbaniu o dobrze zdefiniowany interes naszej firmy.
Ścieżka klasyczna zawiera programy bazujące na światowej sławy ekspertach a uczestnictwo w szkoleniach w ramach tej ścieżki wyposaży Cię w pewien podstawowy zasób wiedzy i umiejętności w wybranym przez Ciebie obszarze.
Ścieżka autorska zawiera programy bazujące na doświadczeniu naszych trenerów. Nie znajdziesz ich nigdzie indziej! Uczestnictwo w szkoleniach w ramach tej ścieżki pozwoli Ci spojrzeć na wybrany przez Ciebie obszar z innej perspektywy oraz w niestandardowy sposób. Dlaczego tak? Ponieważ dzisiaj - w dynamicznej i konkurencyjnej rzeczywistości musisz z jednej strony posiadać podstawowe kompetencje i umiejętności w danym obszarze, z drugiej zaś działać innowacyjnie i niestandardowo.