• MCS
  • Co nowego w MCS

Co nowego w MCS

Rebranding marki

Wychodząc naprzeciw Waszym oczekiwaniom postanowiliśmy przeprowadzić rebranding naszej firmy.

 

Wszystko zaczęło się od zmiany identyfikacji wizualnej, pod młotek w pierwszej kolejności poszło logo, następnie wszelkie dostępne materiały drukowane. Drugim ważnym krokiem był rebranding on-line.

 

Zacznijmy od logotypu – nawiązuje on kształtem do diamentu symbolizując nasze wartości. Cztery części – symbolizują najważniejsze obszary naszej działalności. Jesteśmy jedyni w swoim rodzaju i mamy całkiem sporo do zaoferowania – popracuj z nami a sam się przekonasz. Kolorystyka jest szaro malinowa, gdzie szary to spokój i opanowanie, a malinowy – to pobudzenie do działania, przemyślanego, kreatywnego, konkretnego, efektywnego. Ustawienie diamentu ku górze oznacza rozwój i drogę zawsze w dobrym kierunku. Nowoczesny krój czcionki – nawiązuje do prostoty i minimalizmu.

Wróć

W górę